«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

مخاطبان جشنواره فجر امسال مشهد، فیلم‌ها را به صورت حرفه‌ای دنبال کردند

  • کد خبر: ۱۵۰۱۹۷
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
مخاطبان جشنواره فجر امسال مشهد، فیلم‌ها را به صورت حرفه‌ای دنبال کردند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از جمله ویژگی‌های برگزاری بیستمین جشنواره فجر مشهد، این بود که مخاطبان، فیلم‌ها را به صورت حرفه‌ای دنبال کردند.

«محمد حسین زاده» در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر استان، امسال تفاوت هایی با سال های گذشته داشت. با توجه به سیاستگزاری روابط عمومی جشنواره، شروع و پایان جشنواره با تهران فاصله داشت. به این معنی که بعد از افتتاحیه، جشنواره در تهران آغاز شد و پس از اختتامیه جشنواره در تهران نیز به پایان رسید.
وی افزود: اعلام نتایج جشنواره سبب شد که تغییراتی نسبت به استقبال مخاطبان از فیلم ها به وجود بیاید. برای نمونه امروز فیلم های «غریب» و «متروپل» با تجه به اعلام آرای هیات داوران با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه شده است.

حسین زاده خاطرنشان کرد: آنچه برای ما قابل ملاحظه بود، حضور افراد فرهیخته در سینما و اقبال خوب مخاطبان نسبت به فیلم ها بود و این که مخاطب، فیلم را متناسب با تحلیل های ارائه شده در رسانه ها انتخاب می کرد. یعنی مخاطبان حرفه ای سینما فیلم را با دقت انتخاب می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ضمن تشکر از همراهی سینماداران و متخصصان سینما و اهالی رسانه که در بازخورد فضای رسانه ای جشنواره به مردم کمک کردند، خاطرنشان کرد: نقایص کار خود را قبول داریم. انتظار داریم دوستانی که با جشنواره همراه بودند، این موارد را به ما منتقل کنند تا برای بهبود کیفیت در سال های آینده لحاظ شود.

وی تاکید کرد: سال آینده کار را با قوت بیشتر ادامه می دهیم. امسال مشکلاتی داشتیم که سبب می شود برای برگزاری جشنواره در سال آینده تصمیمات بهتری اتخاذ کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->